Voorschoolse opvang

Wij bieden op de Bloesem voorschoolse opvang aan. De voorschoolse opvang wordt verzorgd door leraarondersteuner Margreet Degen. Margreet is een vast gezicht in de school. De voorschoolse opvang wordt aangeboden van ma t/m do van 7:30 t/m 8:30 in het tussenlokaal naast groep (3)-4-5

De bijdrage voor deze voorschoolse opvang is:

- € 5,00 per kind per ochtend, opgave per mail. ( Minimaal 24 uur van te voren.)

De betaling zal gaan via een maandelijkse achteraf factuur die niet kan worden ingediend bij de kinderopvangtoeslag bij de belasting.

Wij hopen u met deze informatie voldoende geïnformeerd te hebben over de voorschoolse opvang voor aankomend schooljaar. Wilt u zich opgeven of heeft u vragen over de VSO. Dan kunt u een mail sturen naar: margreet.degen@basisburen.nl of even persoonlijk benaderen op school.